Wednesday, June 13, 2012

Birthday Abah 2012


Assalammualaikum,

Alhamdulillah...bersyukur aku ke hadrat Ilahi kerana Abah tersayang dilimpahkan kesihatan yang baik di usianyer 66 tahun.

Kami sambut Ahad lepas yang jatuh betul2 tarikh birthday Abah...10 Jun ...





Ayah dan Bonda tercinta di samping sebahagian cucu yang menyelit...hehehe



Happy Birthday Abah!!!



Belum apa2 dah ader orang cop nak cerri 2 bijik tu...ekekeke




Suka aa..kek yang ader pisang kat tengah dia...besshhh



Aina dan sepupu..sabar menanti nenek potong kek...






Selain Kek Birthday, kitorang masak lontong, nasi himpit kuah kacang dan mee goreng....dah rasa nak raya pun yer...tak sempat nak snap...laju sangat depa terkam...



Bebudak..lepas kenyang...apa lagi..bertapa depan TV tengok Boboi Boy....




Akhir kata...

Semoga Abah sentiasa di bawah lindunganNya ...
SIHAT TUBUH BADAN, CERGAS dan ..seperti selalu...PENYAYANG!!!

We LOVE you Dad!!!!
Forever and Ever!!!!



10 comments:

Aju Mohit said...

Selamat hari lahir buat abah aleyn, moga dikurniakan kesihatan yg baik

fieda said...

semoga abah aleyn sentiasa sihat..

Mama Gee said...

happy besday abah! eh..abah aleyn!
semoga pakcik pjg umur..sihat2 slalu..dpt tgk cucu2 membesar :)

dapnya kek tu....adoii


#kipassusahmati kek lah katakan

-Sara- said...

muka abah akak nampak garang..hehe

nampak best je kek berpisang tuu..:)

Aleyn said...

Aju Mohit,
Amin...

Aleyn said...

Fieda,
Amin...thanks

Aleyn said...

MAma Gee...
Kekkipassusahmati?...apakah maknanyer tu...hehe...sorry..1st time dengar nih..

Aleyn said...

Sara,
Sikit pun tak...totally opposit..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

semoga kuat n sihat selalu

Aleyn said...

amin..