Tuesday, June 10, 2014

Pernikahan dan Persandingan adik ku


Assalammualaikum...

Last week adalah hari bersejarah buat adik ku Liza....beliau telah diijabkabulkan dengan teruna pilihan ibu ku.... nampaknyer mereka juga serasi. Lagipun bercinta setelah bernikah lebih manis...tak gitu...semoga adik ku dan pasangannyer melayari alam berumah tangga dengan penuh kasih sayang dan semoga mereka dikurniakan zuriat yang baik. amin...


Ni masa hari pernikahan....adikku sebuk diandam..aku sibuk berselfie kat pelamin dia...hehe



Aku dgn kakak ku no. 2 dan anak bujangnyer




Lauk pauk masa hari nikah...kami masak sendiri jer...Caterer takkan nak suruh caterer lain masak plak...


Aku dan anak2 buah..

Aku ngan kakak sulung..


Aku dan pengantin....


Apakah??


Pengantin tgh marah sebab tok kadi dah sampai...cik abang x sampai2 lagi...sabor jer la..hehe..acah jer tuh


Aina dengan mak anjang dan cussie...





Dengan sekali lafaz...adik ku selamat jadik isteri kepada Syahril....adik ipar baru ku ni muda setahun jer ngan aku....beza dia ngan adik pula 5 tahun....


Beberapa minit sebelum adik ku bergelar isteri orang


Mendengar bacaan taklik dengan khusyuk..



Ibu mertua adik ku...yg juga jiran ibu ku...hehe




Selamat sudah...semoga kalian hidup bahagia sehingga jannah...amin


Tema kami sekeluarga ...purple team...hehe




1st time majlis kawin keluarga ku ada runnaway red carpet gitu....jeles makcik...



Berselfie dengan anak dara...








Selfie ngan anak bujang lak



Selfie ngan adik...tinggal yg ni sorang jer dari 8 beradik yg belum kawin....dah ada calon dengarnyer....tgh ngumpul duit ler tuh..




Aku dan diriku yg suka berselfie....kekadang jer...hehe


Tak sabar nak tgk album kawin adik...weekend ni gi bertandang ke Seremban plak...sambil2 tu cuti2 Malaysia ke PD yer....

Semoga adik ku dan suaminyer tabah menghadapi segala cabaran mendatang dan teguh dalam berkasih sayang....Amin...








No comments: