Monday, December 5, 2011

Miqhail's 4th Birthday


Assalammualaikum,

Hai..baru lah berkesempatan nak update.....asyik delay jer...keja punyer pasal...


Lepas kitorang balik dari concert Miqhail ari tu, kitorang terus balik kampung sebelah abang..kat Mentakab Pahang......ooppss...sebelum tu gi amik cake dulu...

Sesampai jer..kitorang tak sempat lak nak celebrate terus...mandi2 solat Maghrib dan dinner...Budak2 dah tak sabar nak makan kek...sian depa...

Akhirnyer...lepas Isyak..baru lah Miqhail dapat potong kek...kih3...ala dia bukan nak makan sangat pun ..tapi sebab nak tengok kek Ben10 dia tu...teruja jer lebih

Sambutan pun sangat ala kadar....janji ader potong kek dan hadiah.....

Goodies untuk bebudak...



Birthday Cake..suka no dia dapat kek Ben10


Tiup jangan tak tiup...




Tang mana nak potong ni...




Kasik Abah jer la potong...







Hmmmm...sedapnyer....comot2 mulut dah


Balik umah esoknyer....terus bukak hadiah keta remote control dia


Tak puas main kat dalam umah....kejap2 masuk bawah kerusi..huhu
...pandai jugak Miqhail control...siap buat drift lagi ...hehe

ha baru puas dapat main kat luar...




Kakak nyer pun tumpang sekaki



Semoga Miqhail membesar sihat dan cerdas....Mama, Abah dan kakak Sayaaaaanngg Miqhail

8 comments:

notti netti said...

happy belated besday miqhail :)

eB ezrin said...

hepi besday :)

Aleyn said...

Netti,
Thanks...sambutan ala kadar jer tahun ni..hehe

Aleyn said...

eB,
Thanks

*∽ IZAN ∽* said...

happy bufday mikaill!! dah 3 tahunn ekkk! moga jadi anak yg sentiasa menggembirakan hati ibu & ayahhh..!

Lin said...

Zan,
Ko ni selalu jer minus umur anak2 aku...heheh...Miqhail 4 tahun la...

Thanks for the wishes

Cho Zila said...

selamat hari lahir untuk miqhail ... sambutan besday mesti der kek kalau tak takder tak menjadi...

Lin said...

Betul tu....janji depa happy