Friday, March 18, 2011

Splash2 Cuti Sekolah



Isnin lepas aku amik cuti ....bawak anak2 gi main air kat Wet World....lama giler kitorang berendam...dari kol 11 sampai kol 3.30...tu pun naik sebab ujan...huhu...kalau tidak mau sampai Wet World tutup kol 7...ekekek

Meh tengok gambar...


Kat pintu masuk

Sebelum terjun kolam


All set to get soaking wet


Kitorang gi ngan family kakak..so sangat meriah ok

Miqhail mula2 bukan main takut...biler dah seronok pelampung pun tak nak pakai dah...

See ..dia dah suka dah...


Aina and sepupunyer Effa...depa ni sebaya


Selain slide tube yg terpanjang di Asia tu, ni yg paling best sekali....Miqhail asyik nak main ni jer....memang happening turun slide biru yg besar ni...jadik ketagih u..



Ready?...here we gooooo.....





Aina dan sepupu sepapat...








Separuh masa pertama...perut dah keroncong...by right, outside food is not allowed...tapi tengok org lain pun selamber gak cam kitorang...bawak dari umah...hehehe




Terjun lagi....sampai lebam




We truly enjoyed ourselves tremendously.....rasa cam nak pegi lagi lah...

Untuk info, tiket masuk dewasa RM12, kanak2 RM10


14 comments:

Unknown said...

lama x p wet world nih...
dulu tiket dewasa rm10 jek...huhu

Nadiah Sidek said...

tmpt mcm ni mmg budak2 suka..eh, bukan budak2 je..mak bapak pun sama gak ;)

☆ lieya latif ☆ said...

SONOKNYE!! budak2 kalo nak umpan tempat best mmg tempat main air laaaa......siap takmo balik lagi kang heheeheheh.....

Aleyn said...

eT,
Saya pun nama nyer membesar di Shah Alam....ni la 1st time masuk Wet World...ekekek...

Aleyn said...

Nadiah,
Ha ah...Mak Bapak yg terlebih excited gitu...

Aleyn said...

Lieya,
Memang...kalau tak ujan ari tuh..mau sampai tutup baru kuar kolam.....

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

Tak penah smpai lagi sini.. lagi pun hadif takut mandi pool..huhu

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

klik hb

Aleyn said...

Miqhail pun mula2 takut giler....tapi tak sampai 5 minit dah seronok giler...hehe

NM02 said...

hi.. salam kenal jugak dari saya. maceh sebab sudi singgah blog saya dan terus tinggalkan komen.

saya dah follow ni, kalu sudi.. follow saya plak eh

dah pernah ke wetworld. suker main gelongsor biru tu. hapening sesangat

jgn luper follow tau. hehehe

NM02 said...

hi.. salam kenal jugak dari saya. maceh sebab sudi singgah blog saya dan terus tinggalkan komen.

saya dah follow ni, kalu sudi.. follow saya plak eh

dah pernah ke wetworld. suker main gelongsor biru tu. hapening sesangat

jgn luper follow tau. hehehe

-Sara- said...

sy dh follow akak ;)

Aleyn said...

nm02,
Oh terima kasih sebab follow saya, jap gi saya masuk n follow kamu pula...

Aleyn said...

Sara,
TQ, nanti akak follow Sara balik