Tuesday, September 9, 2014

JJCS - USS Part 4 and JPO

Assalammualaikum...

Last entry on our trip to USS ya...tak sabar nak tutup buku ni....hehe

Kali ni nak tunjuk gambar kitorang posing ngan charactor2 yg dtg kejap2 kat USS tuh....dalam byk2 karektor...yg paling dinanti ialah MArilyn Monroe ....tp puas tunggu batang hidung pun x nampak....huhu...x per la...xder rezeki la tuh....


Dengan Fairy God Mother yg jahat citer Shrek...


Dgn the Mummy


Ni pun The Mummy gak..handsome giler mamat tuh....


Mummy lagi..



Dgn The Woody woodpecker


Dengan Little Lulu....matanyer x cukup besar cam dlm kartun,..hehe


Dengan the Cookie Monster

Dengan charactor dlm citer Johny Sprite...kalau x silap



Dengan gthe Beetle Juice


Fuhhh....abis dah entry USS....lepas tu kitorang balik hotel ...anak2 dah penat...so tapau jer ngan Atehnyer...kitorang makan kat kedai sebelah hotel tu...


Orang order bihun hailam ...dia bg Mee hailam...seb baik sedap....


Esoknyer kitorang berangkat balik lepas pekena breakfast Laksa Johor....

Anak2 x mainla mee mee ni...dia nak nasik gak




Pastu kitorang singgah cuci mata bukan cuci poket di JPO...hehe














Ni kes Shop till You Drop la nih


















Alhamdulillah......abis dah...





Sunday, August 31, 2014

Aidilfitri 2014 Edisi Puncak Alam


Assalammualaikum...

Tak abis lagi kisah raya ni...seperti biasa bila giliran raya kat rumah mertua, akan ada satu hari kami berkumpul lagi di rumah ibu bapa di Puncak Alam....aku bersyukur kerana masih diberi peluang untuk beraya dengan kedua ibu bapa tersayang....

So kali ni just nak share beberapa gambar buat kenangan...










Time nak pass duit raya
















































Tuesday, August 5, 2014

Aidilfitri 2014


Assalammualaikum...

Bersiaran kembali untuk kesekian kalinyer...

Nak share gambar raya jer ni...

Tahun ni aku beraya di Pahang..rumah mertua...Raya ke lima baru balik ...

1 Syawal


















Aku dan anak buah yg berkongsi tarikh lahir yg sama....


Abang dan abangnya yang masih bujang trang tang tang....ada rupa Najib kan...


Oop...kejap jer dah lena...uhuk...belum berjalan lagi..



Like father like son
















Tahun ni tema kami purple...







Dengan ibu mertua



Gaya bersyukur dengan nikmat Allah S.W.T







Ada jiran sediakan benda alah ni...apa lagi...selfie ler...





3 Syawal - Edisi berjalan rumah sedara mara

Anak dara ku...


Pinky Girl....girl kerrrr





























Kat rumah abang long




Di rumah Abang Lang




4 Syawal - Projek petik buah

Ralitnyer si teruna dan si dara ni berborak...



Dukong yang masak x sekata...ada yg kuning ..ada yg ijau...



Suruh yg lelaki sumer dah pancit panjat rambutan...last2 anak dara gak kn panjat



Manis giler buahnyer


Edisi beraya ngan Mak Abah di Puncak Alam akan menyusul kemudian yer..