Friday, July 24, 2015

Syawal 2015 Kami


Assalammualaikum

Dah lama nyer tak bersiaran kat blog ni.....lepas ni nak aktif balik la ..insyaAllah

Masih belum terlambat untuk aku ucapkan 

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

kepada semua

MAAF ZAHIR DAN BATIN

Di sini aku nak kongsi gambar raya kami sekeluarga. Tahun ni kami pilih warna tema electric blue.....

1 Syawal pagi kami beraya di rumah ibu bapa aku dahulu di Puncak Alam....tengah ari tu baru balik Pahang untuk beraya dengan mertua pula

Dengan abah tersayang


Dengan Mak tersayang

Sesi Bermaafan

Didahului dengan kedua ibu bapa ku







Laki aku ni bab bermaafan mmg x serius tau...gelak2 lak dia...












Adik2 ku...yg lelaki tu tah bilalah nak kawin ....








Dengan adik2 ku





Keluarga kami











Mak Abah ku







2 Syawal...aku pakai baju raya tahun  lepas jer....

Nak keluar beraya di kawasan kejiranan



3 Syawal


Nak beraya di rumah sanak saudara pula


Itu jer yg sempat...alhamdulillah aku bersyukur kerana tahun ini aku masih diberi peluang beraya dengan insan2 tersayang...


1 comment:

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.