Thursday, April 24, 2014

Aina's 10th Birthday Celebration


Assalammualaikum...

Ha...kisah USS tu kita tangguh dulu la yerk...nak post pasal birthday my first born dulu...

On the 18th April...aku buat surprise birthday party untuk Aina....lokasi di tadika ku jer...pada hari tersebut tadika ada buat Parti Buah-buahan.....so birthday Aina kali ni ada pelbagai jenis buahan....aku siap buat bubur jagung lagi..

Alkisah...everything was ready at the kindie...aku pun kuar amik Aina di Kafa....puas suruh dia tukar baju dgn alasan nak jumpa member jap...tapi dia x nak...last2 suprise kan jer kat dapur....hahaha....


Muka terperanjat Aina






Malu tapi mahu...hehe..puas aku kn pukul manja sebab terkejutkan dia



1st time surprise kan dia ni sebenarnyer...





Dah 2 digit dah anak mama...next yr dah teenagers..oh how time flies....so fast











Kiss mama sket..


ummmahhh....ucuk mama ni sorang nih






Selain kek dan bubur jagung..aku jamu anak murid satay instant ni...bleh tahanla rasa dia...sedaaapp





Malam tu kitorang celebrate anak beranak jer...kat Kenny Rogers Equine Park









The birthday girl







Dessert





Kami hadiahkan Aina telefon tahun ni..dah lama dia mintak...so sebab dah 2 digit ni..rasanyer sesuai dah pegang hp sendiri...masa dessert tu aku sorok2 call no. hp dia....puas dia carik mana dtg bunyi tu..rupanyer jumpa gak bwh telekung hadiah dia .....heheh...the look on her face...priceless...terus dia ucap "Thank you Mama"....



Ni la pose kami utk profile picture aku dlm hp dia...kami snap ni masa dia g tuition...


Mama doakan semoga Aina sentiasa dirahmati, dilindungi dan diberkati Allah S.W.T. 
Jadilah anak yang baik, berjasa dan berbakti kepada keluarga dan agama yer sayang. Kami sentiasa menyokong dan menyayangi mu.






No comments: