Tuesday, September 11, 2012

Semoga Berbahagia Selamanyer


Assalammualaikum,

Selamat sudah adik bongsu ku menjadi suami orang..hehehe...

Jauh kami merantau sampai ke KB...Alhamdulillah..semuanyer berjalan dengan lancar dan selamat.

Meh nak share gambar sekitar majlis Pertunangan, Pernikahan dan Persandingan adik ku Faiz dan isterinyer Yana

Selesai Bertunang.....
Time ni aku tak sampai lagi...

Sempat lagi tu...




Getting ready untuk nikah sejurus lepas Asar..




Selamat dah akad nikah
Sesi Batal Air Sembahyang..time ni aku tengah sesat carik Masjid tak jumpa2...huhu


Wajah si manis setelah selamat bergelar seorang isteri




My newest family member.....welcoming Yana to Hisham's family...
Manis kan orang nyer...






Bergambar bersama kedua belah pihak..





Aku bergambar bersama sebahagian hantaran dari pihak kami



Persandingan mereka....blue and pink....aku suka gabungan warnanyer...lembut..





Miqhail ni mencelah2 jerk dia...



Sesi suaikenal depa panggil....suap pulut ke mulut mempelai..






The Wedding Cake..



Giliran aku pula...hehehe...menggeletar tangan nak suap orang makan..






Abang pun kena paksa ke depan gak...hehe



Suap bang jangan tak suap...ekekee





Sesi Makan Beradab




Mak Abah dan kedua mempelai



Semoga Mahligai yang dibina
berkekalan, bahagia dan penuh keberkatan,
amin


9 comments:

mummY daniSha said...

cantek pengantin n cantek pelamin =)

-Sara- said...

cantiknya adik ipar akk tu..taniah :)

Aleyn said...

Mummy,
Kannn suka pelaminnyer...sgt cool color

Aleyn said...

Sara,
Alhamdulillah...semoga keperibadian juga cantik dan dpt membina rumah tangga yg bahagia, amin

Nadiah Sidek said...

tahniah dah bertambah ahli keluarga baru :)

Aleyn said...

Terima kasih

C'Jai said...

Barakallah...semuga bahagia dan diberkati rumahtangganya..

Aleyn said...

Amin

Zie Madini said...

lawa lah muka bini adik awak tu. iras muka farak AF2 je...hehe. tahniah buat mereka :)