Monday, March 16, 2015

JJCS - KL Tower dan Blue Coral Aquarium


Assalammualaikum

Cerita JJCS kami ni dah bersawang sebenornyer....huhu

Kayla just for the record....Ari tu kami pergi makan2 dengan Mak Abah ke KL Tower...dah lama simpan hasrat nak merasa makan kat sini...sambil makan sambil restoran berpusing....pengalaman yang memang hebat..



Sebelum naik kitorang tengok dokumentari kewujudan KL Tower ....


Dapat entrance ke Blue Coral sekali...



Makanan nyer ok la..tak lah hebat mana pun....tapi tak mengecewakan..






Sambil makan jenguk ke bawah sekali sekala...agak gayat juga...












Ayahanda ku tersayang..


Ayahanda dan ibunda tersayang...oh dan suami tercinta...hehe















The menus
















Lupa nak bergambar cenggini...hehe


Lepas makan kitorang terus jenguk ikan2 kat Blue Coral






















La ni tengah cuti skolah balik...tak tahu nak merenderk ke mana......

3 comments:

Mesin Kemasan said...

Semoga ada kesempatan berkunjung ke KL Towernya Pak.

kami dari mesinkemasan supplier aneka mesin packaging, mesin packing, mesin kemasan untuk air minum. Seperti cup sealer (cetak airminum gelas), mesin cuci isi tutup untuk galon maupun botol, mesin tiup galon dan botol, serta mesin2 packaging lainnya. Kontak kami di 081-333-168-808 kapanpun Bapak/Ibu butuhkan kami.?
kunjungi website kami di www.mesinkemasan.co

lele lamongan said...

http://lele-la.tk/

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.