Saturday, August 22, 2015

Photoshoot Raya 2015


Assalammualaikum...

Wah...tahun ni kami berfotoshoot. ....dah lama simpan hasrat ...akhirnyer termakbul jua...alhamdulillah....bukan apa....hubby jenis x suka bergambar....plan fotoshoot ni pun aku buat senyap2....contact photographer utk dtg rumah.....jadi x perlu heret sumer org g studio...

Photoshoot dijalankan di rumah mak abah...so pg tu siap gosokkan baju melayu abang....masukkan kasut raya dan songkok dlm keta...siapkan anak2 dan ajak g umah mak abah atas alasan raya gathering sbb 1 syawal ari tu x cukup chorum. ......hehe...sesampai rumah mak tgk2 sumer org segak berbaju raya...selang beberapa minit photographer pun sampai....aku kenyit mata jer kat abang yg kebingungan....nak tak nak dia kena gak pakai sampin dan kasut raya utk bergambar....sebaik dia ok dan ikut jer kerenah bini dia yg suka bergambar ni.....thanks abang...

Ok lah...jom layan pose2 kami tahun ni...









Mak abah aku yg forever loving.....

See what I mean?


Ni pula keluarga kakak sulong aku


Ni kakak no. 2


Adik pompuan no. 4

Adik pompuan no. 5

Adik pompuan no. 6

Adik lelaki bongsu aku...no. 8....abang dia still bujang trang tang tang gitu....


Suami, abang2 dan adik2 ipar....aka biras



14 cucu mak abah semuanyer.....14 and counting...insyaAllah

Kami 8 beradik

Yg gila2

Keseluruhan ahli keluarga Hj. Mohd Hisham.....alhamdulillah....



2 comments:

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.