Friday, July 23, 2010

Contest "Saya Sayang Adik" anjuran Mama Ilah Fazilah

Another Contest entry


Contest "Saya Sayang Adik" anjuran Mama Ilah Fazilah







Kakak : Aina 6 Tahun
Adik : Miqhail 3 Tahun
Kisah mereka,
Perisitiwa ni berlaku minggu lepas, amik anak2 dari nursery, dua-dua tgh nangis....terus tanya Aina...naper Aina ngan Adik nangis, Aina tak nak cakap...dan terus nangis tapi agak reda sket dari tadi...tak per lah...terus masuk keta....sampai umah...lepas dua2 dah tak nangis, tanya pada Aina, naper tadi nangis...Aina pun citerlah...
Tadi 'Adam' tolak adik, adik jatuh terus nangis...Aina pun marahlah Adam dan tolak dia balik pastu cepat2 amik Adik bawak kat cikgu......pastu Adam tolak Aina plak ......
Sangat terharu bila tahu Aina melindungi Adiknyer di Taska...diorang ni walaupun selalu gak gaduh kat umah, tapi mesti berakhir ngan Aina yang beralah dan end up dia yg dok pujuk Miqhail balik...dah nama pun kakak kan.....
Kay lah, jom reramai join contest ni...

5 comments:

Iela Fazielah said...

alahai sunnguh comei anak u... kakak sungguh sygkan adik n protect adik.. sungguh terharu... thanks 4 join.... gud luck ye..

mama zharfan said...

good luck & salam ziarah dari Notts UK :)

Aleyn said...

Lela,
Thanks...tu lah anak2 permata hati ku..

Aleyn said...

Mama Zharfan,
Thanks for visitingmy blog...

Momma Mia said...

cayalah kakak- good girl laa
good luck!!