Saturday, October 3, 2009

Kunjungan Raya Pertama ke Rumah Ku

Tarikh : 26 September 2009 (Sabtu)
Tempat : Rumah K
u Syurga Ku


Mak Abah dan adik beradik ku dah pun berkunjung ke rumah sempena Aidilfitri ini. Juadah yang disediakan :



1. Lontong

2. Laksa Asam



Sajer pilih laksa asam sebab dah puas makan berat2 masa raya ari tuh...so konon2 nak ringanlah sket, atleast boleh melantak lebih...ekekek. Lontong tu buat gak sebab kepingin raya tahun ni tak merasa lagi lontong...so buat jer lah sendiri....hmmm....yummyyy...tapi rasa sket jer...tak bleh banyak2 sebab santan kan...



Hmmm...lepas ni saper plak nak berkunjung ek, rumahku sentiasa terbuka, meh ler...



Layan gambar ek...
































Licinnnn









Abahku yang kekenyangan




Gambar masak lodeh yang sempat diambil




Adik ku yang sedang sarat mengandung anak pertama






















Tu jer...

5 comments:

LiNda said...

salam aleyn...

fuhhh ! masak lodeh tuhh.
memang sedap..

sukalah n3 bergambar ..meriah jek kann..

Selamat berhari raya

Aleyn said...

Tulah...dapat gak melepas rindu makan lodeh....

Lady of Leisure said...

hi aleyn.. hope its not to late to wish u and family happy hari raya..

salam perkenalan..
:)

EIJAM'S FAMILY said...

salam kenal..
wah best dan meriah kan.. sedap nampak laksam tue.. kiter dah link kan blog awak dan dah follown nantie awk pun buat gitue jugak yerk..

Aleyn said...

Re : Lady of Leisure
Hi, i didn't get ur name...hehhe...thanks for visiting my blog...nanti i add ur blog to my list

Re : Nurhidayu
Hi, thanks for visiting gak yer...nanti kita follow u and add ur blog to the list...