Tuesday, March 19, 2013

Just for personal record - SP house (inside)



Assalammualaikum,

Masih teruja dengan rumah sendiri...hehhe...anyway..this entry is just for personal record ...the inside of the house....before it got rented....

Btw, so far dah 2 couple came for viewing.....about 10 calls asking for details....but none decided...huhu. Tunggu jer lah....meantime nak pasang grill, lampu dan kipas.......







The staircase area leading to the kitchen



The kitchen



The best part of the house (at least to me)...the spacious back yard...i likeee




Dah berangan nak tanam sayuran ni...hehe...



The washroom downstairs



The main hall



The Staircase



View from the window infront of the staircase



From upstairs


The master bedroom


The other room



Master bedroom's wash room



View from the window in the master bedroom



View from entrance


Dah..tu jer...lepas ni kalau dah kena rental...arap2 condition rumah masih elok dan x jahanam...hehe..


9 comments:

syariza09 said...

alhamdulillah siap juga akhirnya rumah ni kan, mesti cepat dapat penyewa tu.

mcm2 perasaan ada nk tgg ruamh siap kan, sy pon sakit hati bila igt smua tu.

dh pergi tribunal tuntut pampasan ker?

Atia Adina said...

rumah ni awak tunggu berapa tahun baru siap? kakak saya duduk saujana putra ... selalu gak lah ke sana ... dah bertambah membangun dah semenjak 2 menjak ni

Aleyn said...

Syariza,
Belum buat LAD lg....umah u dulu delsy gak ker? Dpt pampasan ker?

Aleyn said...

Atia,
10 long years....huhu...tp alhamdulillah..siap juga akhirnyer

Nadine said...

cantik, brapa keluasan rumah you?

btw, jemput masuk contest kat blog I. Hanya perlu comment je,dlm BM pun boleh. More info refer sini ye:

http://lovelifecompletely.blogspot.com/2013/03/method-gel-hand-wash-my-new-obsession.html

Jom singgah! :)

Aleyn said...

Nadine,
20 x 70

Cho Zila said...

seronoknyer der rumah utk disewa.. cabang pelaburan gak tu...

Kesuma Angsana said...

wah seronoklah bila dah dapat duduk sini nanti yer !

SALWA said...

As salam, rumah ni dah ada org sewa ke?kalau belum, saya berminat nak sewa. Ni no.Fon saya 019-2611806. Saya tengah cari rumah area SP2..TQ