Tuesday, December 14, 2010

Celebrate Best Performance dan Farewell Lunch di Seoul Garden



Kalau korang ingat, aku ader buat entry pasal kemenangan sebagai best performance masa Annual Dinner...ala yang tema Haloween tu....

Baru-baru ni kitorang berkesempatan untuk belanjakan duit tu...800rm untuk 14 orang...hehehe...jadiklah kan...pada tak der...Alhamdulillah...dapat makan best ...siap bleh bawak anak2 lagi...hubby pun bleh ikut tapi dia tak nak....rugi jer kan...

Kitorang makan2 kat Seoul Garden 1 Utama...first time ni pegi sana...biasa dengar citer jer...kata ader 2 in 1, steamboat and bbq....

Actualy kitorang celebrate 2 in 1 gak...heheh...Best Performance dan Farewell member....member ni join Pru same date ngan aku...tapi dia blah dulu.....balik Sabah ...join family  bisness kalau tak silap....

Aku? rasanyer aku sampai pencen kot kat Pru...hehehhe...so far no problem at all with the working environment....actualy malas dah nak lompat2...cukuplah 4 kali...heheh

Eh...melalut jauh lak aku...sorry2...back to the main title ....jom tengok gambar...




Aku memang favourite noodle...apa2 jenis lah bagi kat aku...mesti licinnyer




Ni lah member yang dah resign tu...sekarang ni dah selamat sampai kat Sabah kot...
"All the Best to you Nora"...


Aku yang kelaparan...rasa cam nak amik sumer letak kat pinggan ...tapi segan...heheh...opocot ader member nak snap lak...control ayu sket...jangan nampak sangat pelahap...heheh



Member ni siap bawak the whole family....meriah..meriah...cam ni lah best.....cukup chorum....


Gambar kenangan bersama Nora



Sedap....suka yang daging marinate tu...rasa cam sate pun ader


Diet harus seimbang....sayuran wajib ader....heheh


Pinggan Aina....dia pun suka mee gak...


Miqhail...disebabkan susah sangat nak makan...amik kan jer lah Ice Cream...sampai 2 mangkuk abis....


Aina pun abis gak 2 mangkuk...




Daaaa...tu jer

Note : Lepas ni cadang nak ajak hubby datanglah....


2 comments:

*∽ IZAN ∽* said...

woh makan besarrrr siap leh bawak family tuh!! memang besttt!!!!

sampai pencen kat pRU..? hopefully aku pun sampai pencen kat cyberjaya huhu

Aleyn said...

ekekeke...InsyaAllah...dah tua..tak larat nak lompat dah....