Wednesday, February 29, 2012

Keta Dato Lee Chong Wei ... Perrghhh



Ferrari F430 (White Ferrari F34o) bernombor pendaftaran BLG 1 ini dikatakan milik Datuk Lee Chong Wei, pemain badminton no 1 dunia.




Aku tak pasti adakah ini model Ferrari F430 Scuderia. Harga Ferrari F430 Scuderia aku rasa melebihi RM1 juta kut.



Betul kah pemilik Ferrari di atas adalah Datuk Lee Chong Wei? Berapa pula harga no plat BLG 1 ?



Jawapannya dengan baca seterusnya.




13 comments:

-Sara- said...

perghh!!

MrS. F!zA said...

perghhh..hrga platkete dia dia lbih lg dr hrga kete sy ni..ghahahha

MrS. F!zA said...

perghhh..hrga platkete dia dia lbih lg dr hrga kete sy ni..ghahahha

Aleyn said...

Sara,
Ya..he deserves it

Aleyn said...

Fiza,
Kannn....rega keta brpa lah kan

masitah said...

Rezeki masing2 . Btul Aleyn, he deserves it. Bujang lagi tu klu x salah ..hehe

kimberlycun said...

wah, tak sangka dia kaya tahap ni!

Aleyn said...

Masitah,
Tu lah..berkat usaha dia .....tak per lah lagi pun dia dah yk harumkan nama negara

Aleyn said...

Kimberly,
Hehee...dia tu low profile jer...tapi kaya giler..mesti amoi banyak nak kat dia...

Cho Zila said...

kaya weh.. harta dai secara keselurahannya berapaler yerk...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

bila dah keja keras mmg patut reward diri sendiri

Aleyn said...

Cho Zila,
Kannn...Tapi tak per lah...dia pun dah berbakti...kira adil la tu...tinaggal nak carik awek jer lagi..hehe

Aleyn said...

Baby,
Betul tu....berbaloi2