Wednesday, February 22, 2012

Macam ni pun ader...




Sangat tak patut....


6 comments:

EIJAM'S FAMILY said...

tuelah kan org skrg pakai baju tgk ler dulu hmmmmm entahlah org skrg nie kan awak

Nadine said...

Org skarang mmg tak prihatin tentang adab masuk masjid, apetah lagi ketika bersolat...cuba kalau nak pegi event/party. tau plak dress up ikut dresscode

Cho Zila said...

hrp2 dia memang tak perasan bukan sengaja... harap Allah berikan petunjuk pada dia untuk perasankan bendatu...

Aleyn said...

Eijam,
Tu lah...cam ner lah dia bleh ader perasaan pakai baju cam tu....

Aleyn said...

Nadine,
Betulla kan....cer pakai baju cam tu jumpa bakal mertua...tau plak takut

Aleyn said...

Cho Zila,
Dari awal lagi dia tak patut pakai baju tulis cenggitu...tak baca ker sebelum beli....hai