Friday, June 17, 2011

Royal Wedding 1981 Vs. 2011



Assalammualaikum,

Dapat gambar2 ni dari email.....suka tengok perbezaan dan persamaan perkahwinan diraja ni...













8 comments:

NM02 said...

sama je kan

Aleyn said...

Tu la...

eB ezrin said...

naper eB raser princess diana tuh cantek sgt yer"? :_)

Aleyn said...

Hehehe...betul la....dia mmg ader aura tersendiri....

*∽ IZAN ∽* said...

moga tak berakhir macam kisah prince diana huhu

Aleyn said...

Kannn....

kuchalana said...

gambar last ko xmasukkan.. gambor kete langgor tembok..

Anonymous said...

Mmg ada sikit2 sama, sbb darah daging biasa le. Yg penting utk dijadikan iktibar, dikabarkan Diana & Charles tak bahagia wlu mereka ada semuanya di dunia ni, sbb apa? Mereka tak menemui & kenal Yg memberi Bahagia yg hakiki ... sama le mcm Tiger Wood & sekapal dgn mereka. Loon Bad Boys antara yg telah temui kebahagian ikut acuan Pemberi Kebahagian ..

Kita? sama2 utk kita merenung ..

tok