Monday, February 14, 2011

Apa reaksi korang biler kenalan FB buat status cenggini - "Planning to cut cake for Prophet Muhammad and get DRUNK!!!"

Salam Maulidur Rasul,

Ari ni aku terima status ni kat FB, sangat terkejut dan MARAH!!!...Angry



Aku terus klik kat comment....tapi x sempat nak tulis sebab on the line with boss plak....elok lepas hang up aku pun tulis cenggini

"Watch your STATUS, Do not desrespect our Religion when we do not desrespect urs"

Malangnyer....comment aku tak dpt published sbb manusia itu sudah remove status tu....'Tau Takut!!!'...

Anyway....aku x puas ati....seb baik dia online kat FB, apa lagi aku type the same thing....n dia balas cenggini

'Yeah, just realised and removed already'

Hellooooo...no Sorry no Forgive me??? cam tu jer....sennang nyer...lepas 1 dunia dah nampak status ko....sedap2 jer ko cakap cam tu...

Hiiiisshhhhh...geram sangat...rasa nak jerit....tapi aku istighfar jer lah.....



Aku terus nak remove dia dari Friend List....tak hingin aku berkawan ngan manusia cenggini....tapi rupa2nyer dia dah remove aku dulu.......lagi hangggiiinnn aku dibuatnyer.....



Kalau korang ...korang buat apa?

10 comments:

syariza09 said...

mmg tak suka..
dh org komen baru dia tau takut.
org mcm ni x yah kawan pon tak pa, x der rugi

Redbloodsnow said...

eeee mcm sial je org yg buat status FB gitu. haaa hambik. kan dh kuar word puaka zie..hehe

banned aje makhluk parasite tuh dear

Aleyn said...

Syariza,
Dah block terus

Aleyn said...

Red Blood Snow,
Sabar2....biar tuhan jer yg balas kat diorang nih....

Tadi panas, sekarang dah cool sket...ader member siap nak report polis lagi...cayya lah...

yatie chomeyl said...

sekeh dahi dia laju2 aleyn. sengal punya orang

Aleyn said...

Kalau dekat lama dah kena tiowwww...

Unknown said...

Astaghfirullah..lgsg xpandai nk respect agama org.teruk sungguh.
Me baca ni pon rasa hot.haishh!!!

Mai click nuff n hb...

Aleyn said...

Diorang ni pakai cakap sesuka hati jer...nak provoke sensitive element dlm FB...dia ingat dia dok kat India ker?

MaMa3H said...

gilorrrrr....org yang xde kerja cari kerja....
salam maulidur rasul.....:)

Aleyn said...

Tu namanyer cari pasal...

Salam Maulidur Rasul!