Monday, February 21, 2011

Korang nak tau canner diorang buat Patung Barbie? Rumitnyer..



Selama ni ingatkan patung Barbie kuar2 dah siap makeup sumer...rupanyer setiap sebijik dimakeup macam manusia gayanyer

Pembentukkan muka


Wajah dan warna kulit yang berbeza sbg prototaip







 
 
Muka pun lain2 rupanyer...sekali tengok cam sama jer sumer...ada beza ker?





Siap untuk dimakeup


Remeh tak remeh lah keja nyer...nak makeup muka sendiri pun malas...ni nak makeup muka kecik cam tu....aduih..mau berpinor bijik mata




Makeup yang digunakan






Proses pemansangan rambut




Ni tak tau tgh buat apa...nak ukur kening kot...heheh



siap dimakeup...tinggal nak sarung badan jer...



Cantikkan...siap gloss lagi bibirnyer...

Galaknyer mata


Tiga Dara Pingitan











Ni plak rupa Barbie Aina......




Cantikkan..

11 comments:

MummyEcha said...

rumitnye......patutler harga dia mahal..:)

Aleyn said...

Tu lah....kalau x cecah 3 angka tak sah...

☆ lieya latif ☆ said...

alahai...canteknye..selame tgk kat kedai tu mmg terpukau, rupenye nak buat bukan senang...mati2 lieya ingat pakai mesin jek...buat sekali byk2 haahahahaah...rupenye rumit betol buatannye...satu2 lagi.....

re: oo pasal restoren HM ngan senandung malam tu, ikut tekak masing2 kot aleyn sbb ade kawan lieya suke mkn kat HM tu, ade yg suke mkn kat SM...mcm lieya suke kat SM......kebetulan agaknye SM tukan masuk2 bagan lalang jek dah nampak kedai die tu yg penoh tu.....HM kan kene masuk kedalam tu yg org tak tau kot....tapi ade gakla dengar2 dah kureng cam dulu kat HM tu....tapi tulaa pada lieya ikut tekak masing2 jugak sebenarnye nak menilai sedapke tidak kan.....heheeheh..selamat berseafood di bagan lalang yeak!~

MrS. F!zA said...

sebab tu la mahai kot kan..

Aleyn said...

Lieya,
Hmmm...dah tgk rega package kat HM...bleh tahan gak rega nyer yer...arap2 berbaloilah...sebab nak order siang2...biasalah org nak belanja...kena lah sedia duit brp nak bwk...kalau order tang tu gak...mau terover budget lak...huhu..

Aleyn said...

Fiza,
Memanglah mahal....campur caj branding lagi...huhu

mamalieyna said...

memang rumitkan...ptt la mahal..tp takut la kije buat muka patung gitu, cam menghantui je..ngee.. =P

Aleyn said...

Ha ah kan...mesti malam tidur pun ternampak2 muka patung...huhu

syariza09 said...

perrgghhh...susah gila babas nk wat nie, siap make up bagai

~izan~ said...

mmg patot pun mahal.kena tunjuk dgn fasya ni,biar dia tahu syg sket barbie2 dia. ni tak,kaki siap takde dah,ada yg OKU.nak beli dah la beratus2.mujur ada 4ekor je.tapi dgn ddy dia je dpt,dgn izan jgn harap hehe.izan belikan dia yg kat kedai RM2 je hihi

hb utk akak cyg!~

Aleyn said...

Hahah....siap OKU yerk Barbie nyer...siaaannn dia..

Thanks