Wednesday, May 18, 2011

Alhamdulillah, meningkat lagi usia ku



Assalammualaikum,

Hari ni umur ku naik 1 digit lagi....
HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!

Gambar kek pilihan hati....chocolate moist.....full of chocolate..nothing else but chocolate....ngeeee...




Dah tua ke aku?...or still belia? ...muda remaja?....ooopp...remaja mungkin tak lah....tapi muda tu bleh lah dikira muda lagi....kotttt??...nak tengok muka aku biler betul2 dah tua?.....heheh

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
''
'
'
'
'
'
'
'
''


Cannner?...ok tak?..




 Oh tidakkkk.....aku blum tua lagi.....still young and dangerous.....and still nak melaram lagi...heheh

Melaram time raya and special occasion jer...ari lain biasa-biasa ajer...




Namun....terkadang aku perati gak kesan peningkatan usia ku saban tahun......dah ada uban kah...ader wrinkle kah....eye bag kah....macam kat bawah ni..

Haha...ada ker?.....kalau ada pun...sila buat tak nampak yer....


'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
''
'
'

'
'
'
'
'
'
'
'
'



Atas tu selingan jer....

Yang sebenar-benarnyer...
Aku teramat bersyukur ke hadrat Illahi
kerana masih diberi kesempatan untuk aku menjalani hidup ini dan memikul tanggungjawab ku sebagai
hambaNya, isteri, ibu dan anak....
semoga hidup ku diberkati dan semoga aku tidak lepa dengan nikmat yang diberi, amin


18 comments:

notti netti said...

Selamat Hari Jadi...semoga murah rezeki...tua tetap tua ehehehehe

Nadiah Sidek said...

happy birthday! :)

mama tisya said...

happy busday

Ummuafiq Hashim said...

Selamat mensyukuri nikmat2 Allah. Semoga bertambah iman dan amal..:D

Aleyn said...

Netti,
Ya ya...tau dah tua...sedar sedar...heheh...TQ

Aleyn said...

Nadiah,
TQ!!!

Aleyn said...

Mama Tisha,
TQ!!

Aleyn said...

Ummuafiq,
InsyaAllah...terima kasih!!

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

happy birthday, semoga pnjang umur & dimurahkan rezeki...amin

eB ezrin said...

happy birthday!
ahkak lagi tua ;p

Aleyn said...

Mama Balqis,
Terima kasih, insyaAllah

Aleyn said...

eB,
Ekekeke...TQ...bukan TUA...tapi muda belia...hahaha

Nadine said...

Slamat Hari Ulangtahun, Aleyn! :)

*∽ IZAN ∽* said...

happy bufday aleyn!! moga panjang umur murah rezeki yekk!!

Aleyn said...

Nadine,
TQ!!!

Aleyn said...

Zan,
TQ!!!.....aminnnnn

syariza09 said...

hepi besday..yg ke brp tu??
kalo ada uban ker, kedut2 ker, abaikan jerr..tolak tepi smua tu, janji masih ada yg sayang :)

Aleyn said...

Betul sangat Syariza....janji kita disayangi kan....