Wednesday, May 11, 2011

Lembu dibakar HIDUP-HIDUP



Assalammualaikum...

Cuba korang tengok.....

Apa ke jadah diorang ni?...betul2 tak der kerja dan langsung tak berperikemanusiaan....





"Kejam!.anda saksikan sendiri bagaimana manusia-manusia jahat ini menyeksa binatang. Tanduk lembu tersebut diikat dengan bebola api atau batang dan dibakar. Kemudian ia diikat pada sebatang tiang supaya tidak boleh lari. Selepas dibakar haiwan itu akan dilepaskan. Bayangkan azab yang ditanggung oleh haiwan itu.





Perhatikan juga mata haiwan itu yang hampir buta dan hidung berdarah akibat kepanasan di dalam kepala. Malah ada yang mati


 



Apa seronok ker nyiksa binatang ni...?


 

8 comments:

~izan~ said...

laaa..dh mcm xde keje lain..tukang bakar tu otaknya lg teruk dr otak lembu tu huhu...

kesian..menganiaya binatang.mereka pun makhluk tuhan jugak...

Aleyn said...

Tulah...canner nak jadi khalifah di dunia...patutnyer kita kena jaga binatang...bukan menyiksa...hampess..

Nadiah Sidek said...

hish. katne tu?

eB ezrin said...

eee kejamla... sok2 kalo la allah balas... siapla

Aleyn said...

Nadiah,
Ntahlah...nampak cam kat Oversea....

Aleyn said...

eB,
Ha ah...biar letak matahari kat atas kepala dia..baru dia sedar

yatie chomeyl said...

kesiannya lembu tu

Ummuafiq Hashim said...

Sakit jiwa....