Friday, October 14, 2011

Biler anak paparkan ucapan 'SAYANG'

Assalammualaikum,

Entry ni dibuat sekadar meluahkan rasa shahdu seorang ibu .....eceh...

Semalam aku naik tingkat atas nak prepare bed.....aleh2 masuk bilik Aina...aku nampak ni tertampal di pintu bilik dia...



Tampal pakai Post It jer....tapi apa yang tertulis di dalamnyer yang buat aku shahdu...




'I luv U Mama"



'I Luv U Abah"



"I Luv U Miqhail'



Suka biler anak2 luahkan rasa sayang mereka dengan cara apa sekali pun.....

Mama juga
LUV U Aina!!





12 comments:

sHi Ma said...

so sweet lah...

*∽ IZAN ∽* said...

sweetnyer. dlm umah pun bermessage message hehe

eB ezrin said...

aduh sweetnyer... musti sebak kan? :)

Aleyn said...

Shima,
Suweett...Aina memang suka tampal2....tapi tampalan yang Mama tak kasi cabut..ekekke

Aleyn said...

Zan,
Mesej baik tak per....tak jadi nak marah dia biler tengok bilik bersepah...hehhe

Aleyn said...

eB,
Shahdu, sebak, sayang, hiba...sumer ader...ahaks

Cho Zila said...

memang syahdu ... akak suka gak simpan semuatu...

fiziskandarz said...

aaawwwwwwwwwwwww cummelnyer. i think any parents will be on cloud 9 when seeing a cute note like that :D pandainyer aina ambil hati parents :)

Aleyn said...

Zila,
Kann...sentimental value..walaupun kertas Post It jer..hehe

Aleyn said...

Zaki,
Yup...cloud 9 it is...u should be a parent too...hehehe

~izan~ said...

aduh kak,mmg terharu mcm ni. bagus anak akak,luahkan rasa syg dia dgn cara unik mcm ni..terus rasa syahdu syahdan kan =)

Aleyn said...

Tu lah....abis shahdu dah ni..cadang nak tambah satu lagi..tulis Mama Luv Aina too