Tuesday, October 18, 2011

Dah nama pun Gigirl

Assalammualaikum,

Alkisah anak dara ku Aina...

Sekarang dah pandai nak pakai HP...siap nak bawak gi sekolah lagi...kalau bleh lah...tapi dia tau...mintak kat Mama pun tak guna sebab Cikgu besar awal2 dah kasi amaran....
'No HP in school!!"..

So kat umah jer lah dia guna HP...kalau nak tau, HP personal ku...yang dah tak berapa nak aktif tu...dah jadik hak milik kekal Aina....

Aku semenjak masuk Pru ni..memang jarang2 sekali guna Nokia...dah company bg BB kan Nokia letak tepi...eceh...eksyen....satgi BB kena tarik melopong...

Ok ok...berbalik pada citer 'Nokia Aina' tu....disebabkan aku malas nak layan....aku pun biar kan ajer lah dia nak buat apa ngan HP tu.......pernah sekali sampai kena call Maxis untuk reset PUK....tah apa2 lah ditekannyer kat password ....bukan nak tanya orang....

Tak lama lepas peristiwa pertukaran hak milik tu.....tiba2 aku tengok HP ku dah ader extra gadget...ekekek

Meh tengok gadget apa yang Aina letak....

Blink2 lagi...

Tengok...sekejap jer dah berubah rupa....dah nama pun gigirl kan.....suka a benda loceng2 dan blink2 ni....

Teringat zaman sekolah rendah dulu....selagi ader benda bleh gantung sumer nak gantung kat beg sekolah .....hehehhe


18 comments:

ajumohit said...

Betul tu aleyn Anak Aju pon gitu di beg skola nya msti nk gntung key chain, comel gajet aina tu hihi

Aleyn said...

Hahaha...tah mana dapatlah depa kan...mesti guna duit belanja sekolah ni...hmmm

lieyalatif said...

amboi....pandai hah....kemain comel plak hah.....anak aku pun same aleyn....kat umah byk henset lame....tapi aku bagi henset mainan jek hahhaah...muncugn terus muke hahaahah

Cho Zila said...

cantik pandai dia pilih... sweetjer...

Aleyn said...

Lieya,
Dia dah pandai calling2 lagi...especially call Abahnyer n Atuk nenek .....tu yg demand nak jadik hak milik terus....aku nak guna pun dia x bagi dah....bleh?

Aleyn said...

Zila,
Dia memang suka benda loceng2 ni...dah besar sama ngan hp dah aku tgk

eB said...

cumil :)

kuchalana said...

BB.. hahahah.. fobia aku dgn BB company ni.. xsudah2 email masuk..

*∽ IZAN ∽* said...

kalau dah nama gegurll heheheehe

Aleyn said...

EB,
Comel kan....

Aleyn said...

Arman,
kan...aku pun dah naik fobia gak..bkn psl email masuk nonstop...tapi biler email x masuk...depa dok carik aku....huwaaaa

Aleyn said...

Zan,
Boboy karang x tau lagi...tah benda apa lak digantungnyer kat beg...heheh

maya amir said...

hehe..inilaa baru gegirl:)

Nur Lizawati said...

aik aina da ade hp?...dont u think its still to early?....

::NureeN:: said...

sesuai utk gegirl.. tp anak nureen nk handpon yg touch screen tau nk main game angry bird la, frog la mcm2 game skrg ni yg glamour g2.. mmm

Aleyn said...

Maya,
tu lah.....

Aleyn said...

Liza,
Ala...kat umah jer...dia buat calling2 abah dia jer biler abah dia kuar

Aleyn said...

Nureen,
Amboi...lagi advance anak Nureen