Saturday, August 28, 2010

Settle dah Pengesahan Aina ke Standard 1

Alhamdulillah, Aina dah diterima masuk ke SRK Subang Bestari...the nearest to home....senang nak menjenguk nanti...eceh..macamlah tak kerja bleh jenguk anak selalu...huhu



Surat pengesahan





Anyway...saat membuat pengesahan tu, perasaan lain macam rasa....dah besar tol anak Mama...dah nak masuk standard 1...betul ke nih....satu lagi fasa perubahan di dalam hidup ku...masih jelas memori melahirkannyer 6 tahun dulu...begitu cepat masa berlalu...





Gambar berikut diambil semasa proses pengesahan last week..




Landscape yang sedang dalam pembikinan..siap ader replika rokok untuk kempen 'Tak Nak' tu..betul2 di depan bangunan sekolah...mesti cantik biler siap nanti




Fail pelajar Aina


Sambil tunggu Abang dok isi fail Aina, snap lagi landscape sekitar kawasan sekolah...suka tengok ...yer lah untuk kebaikan anak kita jugak nanti, sekolah yang bersih bakal menghasilkan pelajar yang berkualiti..(moto buat sendiri)..heheh











Tempat ni wajib kena survey...wajib kena bersih...


The toilet...oklah..ader pokok and not smelly...bersih


Apa yang pasti, Mama dan Abah akan memberikan yang terbaik buat Aina, Mama akan selalu meneliti perkembangan pelajaran Aina....walau sesibuk mana Mama dan Abah..you can always count on us dear...100%..

6 comments:

yatie chomeyl said...

bersih dan cantik nmpk nya sekolah ni..hope Aina suka la gi sekolah nanti kan

Aleyn said...

InsyaAllah...bulan 11 ni ader orientation...semoga dia dapat adapt to the new environment...

FarEast said...

pejam celik pejam celik si kecik membesar ... hope semuanya sihat2 belaka ;)

Aleyn said...

Memang betul, x terasa masa berlalu...

Anonymous said...

Very energetic article, I liked that bit. Will there be a part 2?


my homepage :: design website

yanmaneee said...

retro jordans
birkin bag
christian louboutin
cheap jordans
balenciaga
lebron james shoes
christian louboutin
balenciaga shoes
nike sneakers for men
yeezy 500