Friday, September 2, 2011

Posa Aina tahun ni

Assalammualaikum...

Mesti ramai yang masih beraya di kampung halaman kan..termasuklah aku...hehe

InsyaAllah aku akan bertolak balik ke rumah Sabtu ni.....

Sementara tu...nak update pasal posa Aina tahun ni.....Alhamdulillah...walaupun dengan kesibukkan belajar di sekolah kebangsaan pada sebelah pagi dan sekolah agama pula di sebelah petangnya Aina masih dapat menunaikan ibadat puasa ....

Pada awal Ramadhan....agak banyak hari juga dia terpaksa ponteng puasa...sebab gaduh pening lah...muntahlah..sakit perut la....tapi semakin lama dia dah tak mengeluh lagi....mungkin sistem badan dah dapat menerima dan tune baeekk punyer...


Setiap petang balik rumah...Aina akan mark kat jadual ni....Abahnyer siap janji tu...1 ari puasa...dapat duit raya rm2.....





Kira Na...jangan tak kira....dah kira sila bagi tahu kat Abah...ekekek




Tengoklah...berapa hari dia mark ....hehhee.....


20 hari...alhamdulillah....so duit raya Aina tahun ni???....



Alhamdulillah.....tahun ni Aina senang bangun sahur dan senang juga berpuasa.....semoga Aina sentiasa rajin menjalankan ibadat yang dituntut sehingga dewasa kelak dan selama-lamanyer....amin

6 comments:

ajumohit said...

Alhamdulillah dpt 20 hari puasa okla tu aina, duit simpan dlm sspn hihi

mamalieyna said...

waaa banyk jugak Aina berpuasa tu, bagus jugak bg imbuhan gitu, tmbh semangat dia nak berpuasa kan..

salam aidilfitri..maaf zahir n batin

Aleyn said...

Ajumohit,
Hehe...so far duit simpan dlm Maybank jer....acct TING

Aleyn said...

Mamalieyna,
Alhamdulilah...kasi semangat sket...idok ler tiap ari asyik nak kasi alasan lapor jer...hehe

Selamat Hari Lebaran buat kamu juga

maya amir said...

selamat hari raya:) bagus dapat 20 hari..dapatlaa RM40:)

Aleyn said...

Betul tu....kaya anak den....leh simpan lebih sket dlm bank tahun ni