Friday, April 8, 2011

Kampung Squad



Assalammualaikum,

Balik kampung ari tuh...anak2 dan sepupunyer menubuhkan sebuah Skuad Pencari tau......


Ni lah ahli Skuad Pencari tu...terdiri daripada Aina, Miqhail, sepupu mereka Qamarina dan Baby...


Tengoklah betapa gigihnyer depa mencarik....



dan mengejar...


Mencari di setiap sudut dan ranjau....eceh...



Di belakang rumah Tok Wan...masih belum berjaya ....



Adakah di bawah ni.....cuba tengok betul2....sambil tu senyap!!!...jangan bising ..satgi dia lari...




Tu dia.....shhh...pelan2 jalan tu...kang dia dengar...



Hehehhee....korang nampak tak amenda yg depa kejar tuh?

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

Siapa dapat teka dia pandai....ekekeke...

''
'
''
'
'
'
'
'
'
'
'
''
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

Till next entry....

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
Hahaha...tak lah...main2 jer....ni ha minatangnyer... 




Nampak tak? Apakah itu....


Kasi focus lah..sian korang dok meneka neki yer....








Arnab sesat ni ha....tah mana datang...kuar dari hutan kot...budak2 apa lagi...suka no ngejor....




Berjaya juga tangkap.....hehehe...bukan skuad tu berjaya tangkap....Mama yg berjaya tangkap gambar dekat2....so Mamalah yg terror...ngeeeeee!!!!


12 comments:

eB ezrin said...

comelnyerrrrrrrr suker3 ;p

Aleyn said...

Hehehe

Ummuafiq Hashim said...

Kat mana rumah tok wannya ni....?

.::Lynn::. said...

bestnya... ingatkan kejar ayam tadi

Aleyn said...

Ummuafiq,
Kat Mentakab ...hehhee

Aleyn said...

Lynn,
Hahaha...ayam tak der lak kat kampung tu...pelik kan

~izan~ said...

ingat cari ayam hitam mcm citer kak limah tu hehe..

muafakat betul diorang ni...=D

Aleyn said...

Hahaha....susah nak jumpa ayam kat kampung akak tu....arnab plak yg ada..ekeke...putih gebu lak bulunyer tuh...

Farra Dhelina said...

haha terer mama!!

Aleyn said...

Toce toce...terror snap gambar jerk...Arnab dapat lari...huhu

Redbloodsnow said...

hahaha...oooo dok carik arnab comel putih suci tu rupanya. ingatkan cari apa td...hikss

Aleyn said...

Ekekeke...sumer org ingat carik ayam ek...