Monday, July 25, 2011

Jom Makan Buah Jom...

16 comments:

*∽ IZAN ∽* said...

wah boleh pengsan makan banyak2 nihhh

Lin said...

hahha...mentang2 nak posa ni...kemain lagi depa suruh kita melantak yer...

sHi Ma said...

sebelum pose ni, makan buah puas2..nnti dah pose sakit tekak melanda.. huuhhu...

Lin said...

Betul3...hehe

lieyalatif said...

hah ape lagi ...jom pi serbu...kenduri buah sebelum puase kekekeekekek....lieya peminat durian....kalo dpt...berbijik2 aku bedal .....

wahida said...

kat opis saya lak ari jumaat ni ada pesta buah...mkn free sampai lebam..hehe..

sila jgn jeles..kehkeh...

ajumohit said...

Manisnya durian itu hehe

Lin said...

Lieya,
Kannn...tapi tak dak member nak gi ni...nak ke Warisan tu pun tak tau...canner?

Lin said...

Wahida,
Amboi2....free lagi.....ni yg jeles ni

Lin said...

Ajumohit,
Saya suka yg pahit2 manis.....pergghhhh...tetiba terliur

eB ezrin said...

bayar sekali jerk pastuh mkn ker apeer yer?

Lin said...

Ha ah...byr 18rm..makanlah byk mana pun..hehe

~izan~ said...

kena standby ubat batok,ubat demam terus ni kak hehe

Lin said...

Hehehe.....betul3

-Sara- said...

seronok..teringat zaman skolah dulu2..hehe

Aleyn said...

kan.....nak pegi tak der member lak..