Tuesday, July 19, 2011

The phrase 'Long Live the Queen' is Sooo True...



Assalammualaikum,

Pernah beberapa kali terlintas di benak ku.....panjang betul usia Queen Elizabeth ni....people come and go in the Buckingham Palace....but her....


Hahaha...she gives the true meanig of 'Long Live the Queen' phrase...

tak caya?....cer tengok...

Dengan Barak Obama


Dengan George W. Bush


Dengan Bill Clinton


Dengan George Bush


Dengan Ronald Reagan


Aku dah tak kenal dah dengan saper...


Lagi lah tak kenal...Eisenhower kot 


dengan Nixon...rasa aku lah


Ha yg ni sumer pun tahu....dengan JFK


Kalau tak silap ni dengan Truman


yg ni pula dengan Eisenhower ..... kot


Ha...canner....betul kan aku cakap....panjang tul umur dia....seb baik tak der gambar ngan Abraham Lincoln....wakaka...pengsan aku kalau ada...



10 comments:

yatie chomeyl said...

gmbr dgn najib tak mausk sekali ke?hehe

eB ezrin said...

BRAPER UMOR DIER EH?

Aleyn said...

Yatie,
Wakakaka....gambar terbaru pakai baju Kuning sempena BERSIH...hehe

Aleyn said...

Eb,
Rasanyer ader 90 ke atas...

Nadine said...

hmm, betul jugak tu eh, kiranya doa utk Queen E :D

Rafidah said...

umur dia kalau kat dalam internet kata tahun ni 85 tahun... macam nenek nenek le.. hik hik

Aleyn said...

Nadine,
Hehe...makan jamu banyak kot

Aleyn said...

Rafidah,
85 ek...hmmm...lebih kurang Dr. M jer

Redbloodsnow said...

lawa ek dia time muda mudi kan :)

Aleyn said...

Biasa lah..nama pun puteri gitu....heheh