Thursday, November 5, 2009

Mini Reunion (ITM)

Tarikh : 18 Oktober 2009
Tempat : Rumah ku


Setelah sekian lama tak berjumpa, akhirnyer niat ku tercapai jugak untuk berjumpa rakan belajar masa di ITM dulu...(opp..sekarang dikenali sebagai UITM)...

Seronok sangat...walaupun bukan open house...mini open house pun bukan...just mini reunion...jumpa2 sekadar borak2 kisah lama...kisah sekarang....update itu..update ini... sambil makan 2, 3 round...ahaks...

Jemputan cuma rakan terdekat...dan terrapat masa belajar dulu...itu pun ader yang tak dapat hadir...yer lah...sebab anak demamlah...sebab cik hubby tak der..so takut nak venture jalan sorang2lah...dan macam2 lagi...tapi tak per...next year akan ku terjah umah diorang lak...force reunion...kah..kah..kah...main2 jer...

Aku masak mee kari dan nasi himpit lawan sambal kacang jer...dan buahan serta jajan buat kudap2....biasalah...kuih raya walaupun terpampang atas meja...still budak2 amik jajan gak...dah nama pun budak yer tak...

Menu tak banyak...tapi sebab aku lone ranger kat dapur...kira tak menang tangan gak lah aku dibuatnyer....mana tak nyer ...malam sebelum tuh hubby gi open house umah member rapat dia kat office...aku tak dapek nak ikut pasal nak prepare untuk esoknyer tuh....actualy aku mengharap hubby tolong jaga anak...aleh2 kuar lak..tingallah aku dan anak2...tengah sibuk potong, hiris itu dan ini....diorang bleh plak bergaduhlah ....menangislah...bergustilah...adehhh...

Esoknyer ...walaupun jemputan kol 3, tapi ader member aku yang dah terror area umah aku sampai seawal kol 12.30....terkezut beruk gak lah...sebabnyer aku dengan pakaian yg selekeh...tengah sibuk berlarian di dapur...tiba2 ding dong..bunyi loceng....

Anyway...ader rahmat gak diorang datang awal...diorang dok sambung keja aku kat dapur....hehehe...sementara aku naik bersiap diri dan anak2...thanks u guys...oh yer...hubby aku kuar lagi...gi jemputan open house rumah jiran...kira sebagai wakil keluarga aku lah tu...banyak pulak kitorang dapat jemputan pagi tuh...blok aku jer ader 3 open house serentak...almaklumlah...weekend terakhir syawal kan...

So everything went well and bessss sangat...lepas rindu lah katakan...

Malam tu plak, turn member abang....2 keluarga jer.... alhamdulillah sumer lauk cukup...cuma mee kari jer...ayam dah tak banyak...sebab dah kena tangguk ...heheh...aku tambah jer tauhu cina.....kasi penuh sket....opss...pecah rahsia...

Oklah....gambar tak banyak....sebab syok sangat borak..sampai lupa nak snap...



Ni lah dia tetamu terawal cum pembantu setia aku ari tuh....wakakaka...u guys been very helpful...




Round yang ke berapa ..dah tak ingat dah....borak..makan..borak..makan...hehehe


That's all folks....lepas ni umah saper lak nak buat mini reunion ek...

2 comments:

fiziskandarz said...

wahhh syoknyer reunion!! and the food looks so yummy!! nak!! nak!!! :D [ tetiba lapa huhu ] :P

Aleyn said...

wakakaa...kelakor lah tuh...nanti biler2 Zaki balik malaysia...datang ler bertandang umah akak....bleh kita buat mini reunion...hehehe...