Monday, March 21, 2011

Breakfast Free di pagi Sabtu



FREE ?? .....ya free...tapi lepas spend min RM5 baru la dapat free...hehe

Ekceli...nak citer pasal Breakfast McD yg sekarang ni ader promosi.....
sampai 31 Mac 2011

Pagi Sabtu ari tu, aku tak plan pun nak gi mcD....disebabkan kemalasan nak buat breakfast....terus teringat pasal promosi ni....lagi pun hubby bangun awal lak pagi tuh...so apa lagi...pujuklah sampai berjaya....


Sampai2 jer kat mcD Kota Damansara ...MAKKK ai...tengok orang ramai dah dok beratur...sampai 3 line tuh...



Antara customer yg ramai pagi tu


Lepas 45 minit beratur, baru lah dapat makan...hai..


1st time aku merasa Breakfast mcD...not bad...tapi segalanyer tawar...kalau tak letak garam yang disediakan...rasanyer jadi hambar....aku siap letak pepper lagi kat telur tu...baru terangkat...Aina suka Hash Brown tu...




Miqhail pun sama....yg telur dan suasage tu dia tak nak plak...Abang dan aku suka sangat pancake dia....lembut giller...layan plak dengan madu dan mentega...pergghhh..memang nikmat..



Tambah best biler ader air kopi dan teh refill....memang aku tak beli air sejuk pagi tuh...satu family tengah batuk ni...



Selesai.........muka puas hati dapat makan free.....





Lepas makan...biasalah budak2..terus jer main kat playroom....tu Abang tengah pujuk Aina balik



Kakaknyer dah kuar, Miqhail still nak main....Abahnyer pujuk adik plak...


Daa......kitorang sampai umah kol 12...perut still kenyang....so aku prepare lunch pun lewat....kol 4 baru kitorang lunch...hehe..



Korang tak dapat kupon tu ??? meh amik ni...aku pun dapat daripada forward email jer....


Ni la kuponnyer....cepat tau...lepas 31 Mac no more free breakfast!! Kupon ni you all bleh print...black n white pun depa terima...



Happy Breakfast!!!

6 comments:

NM02 said...

haah wak... kite pun dapat kupon tu dalam email. esok lusa nak tebus.. ngeh ngeh ngeh

Aleyn said...

Tebus jangan tak tebus...ekeke

*∽ IZAN ∽* said...

paper mana nihh..? aiyakkkk...!! mana nak carii ? he he.
hari tu dah sebut2 gak nak gi Mc D tengok iklan dia tuhh...

Aleyn said...

Aku dpt dari forward email la wey...amik jer lah yg aku load ni...

Unknown said...

KITER PUN ADE DAPAT DAH TEBUS DAH.. KITER DAH KLIK NUFF AWAK YERK

Anonymous said...

birkin bag
kd 12 shoes
bape hoodie
nike off white
kd 12
supreme outlet
golden goose outlet
golden goose
supreme hoodie
off white t shirt